Internetowy Serwis Bankowości Spółdzielczej

Wsparcie Biznesu

Przed polską gospodarką pojawiło się nowe wyzwanie. Już ponad 50% pracodawców deklaruje, że ma trudności rekrutacyjne, a to wpływa na ich rozwój.
Brak opłaty za wydanie i korzystanie z karty płatniczej do konta jest ważną cechą dla ponad połowy badanych (52 proc.), 58 proc. oczekuje darmowych wypłat z bankomatów w Polsce, a 59 proc. z zagranicznych bankomatów.
Millenialsi i hipsterzy to swego czasu modne nazwy młodego pokolenia, które aktualnie nie oddają już ducha tej grupy społecznej.
Już za dwa lata reklamy video będą generowały jedną trzecią wartości rynku, w tym roku wydatki na ten typ treści w Polsce wzrosną o 33 proc.
Ponad 8 na 10 prezesów spółek globalnych i niemalże wszyscy prezesi z Polski są pewni perspektyw rozwoju swojej działalności w perspektywie najbliższego roku.
Polacy wydają na swoje przyjemności przeciętnie 168 zł miesięcznie – wynika z badania „Finanse Polaków”
Do 3 września br. potrwa wspólna kampania promocyjna Visa i sieci hurtowej MAKRO, w ramach której przedsiębiorcy otrzymają atrakcyjne bony towarowe
Coraz więcej polskich firm bierze przykład z zachodnich korporacji i tworzy własne social media.
Banki o silnych markach są w stanie bardziej zaangażować klientów, dzięki czemu mogą sprzedawać swoje produkty drożej. Jednak do tej pory koncentrowały się na komunikacji oferty sprzedażowej.
Choć dane o akcji kredytowej pokazują umiarkowane przyspieszenie, małe i średnie firmy częściej sięgają po kredyt i deklarują, że zamierzają zwiększyć inwestycje. Wiele banków postrzega sektor MŚP jako strategiczny, ale większy popyt na kredyt stworzy dla nich nowe wyzwania związane z oceną ryzyka.

Strony